Elinize sağlık hocam gayet iyi.
Güzel olmuş
güzel olmuş hocam, ellerinize sağlık
Teşekkürlerr

))
Aslı kafkasya marşı dır. Enver paşa için bestelenmiştir.
Bilmiyordum hocam anektodunuz için teşekkür ederim
FL Studio ile mi yaptınız hocam
Garage Band ile hocam
Dinlemez miyim, bunlara baktıkça kendi yaptığıma ekmek veresim gelmiyor