Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık hocam gayet iyi.
TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş
GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper 🤩 🙌 👍🏼
RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş hocam, ellerinize sağlık
Teşekkürlerr ))
geceyarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslı kafkasya marşı dır. Enver paşa için bestelenmiştir.
Bilmiyordum hocam anektodunuz için teşekkür ederim
fatihaksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FL Studio ile mi yaptınız hocam
Garage Band ile hocam
mcsweetman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler güzel olmuş.
Birde şöyle bir remix var hiç dinlediniz mi?


https://www.youtube.com/watch?v=YKjyeIBDF7A
Dinlemez miyim, bunlara baktıkça kendi yaptığıma ekmek veresim gelmiyor