Etik olarak lisansli kullanmaniz daha dogru olur. Lisansi kirip dagitanlar menfaati olmasa dagitmazlar hacklink falan eklerler genelde ama kontrol ederseniz sakincasi olmaz pek ama şikayet edebilirler tabiki