Konu
Lisanlı Temamı Lisansızmı R++
06-10-2020, 22:47:41
#8
WebKadir
Etik olarak lisansli kullanmaniz daha dogru olur. Lisansi kirip dagitanlar menfaati olmasa dagitmazlar hacklink falan eklerler genelde ama kontrol ederseniz sakincasi olmaz pek ama şikayet edebilirler tabiki