Konu
Lisanlı Temamı Lisansızmı R++
06-10-2020, 22:46:20
#3
İsmetKerem
erkantalhaboz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisanslı alirsan herzaman iyidir lisanssizlara ne olacağı belli olmuyor bazen açık bırakıyorlar bazen ise lisans sahibi gelip dava edebiliyor
öğrenciyiz hocam paramız yetse keşke