Konu
Lisanlı Temamı Lisansızmı R++
06-10-2020, 22:45:25
#2
erkantalhaboz
Lisanslı alirsan herzaman iyidir lisanssizlara ne olacağı belli olmuyor bazen açık bırakıyorlar bazen ise lisans sahibi gelip dava edebiliyor