O kadar çok mesaj aldım ki öncelikle Allah herkese kolaylık versin. Gönül isterdi tüm arkadaşlara yardımcı olayım fakat maalesef maddi durum buna müsade etmiyor. Gerçekten ihtiyacı olduğunu düşündüğüm bir arkadaşın harcını yatırdım. Diğer yardımcı olamadığım arkadaşlardan özür dileyerek bu konuyu tarafımca sonlandırmak istiyorum. Herkese güzel ve iyi niyetli yorumları için teşekkür ederim, varol