Kazandilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklemeyi unutmuşum , r10 ticaret ve üyelik durumuna bağlı olarak tw veya andydesk diye ekledim , PHP olarak yazdırılmıştır.
pm üzerinden ufak bir code snippet atarsanız, spaghetti mi yazılmış ona göre bir fiyat ile dönüş yapayım hocam.