EminCimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi framework ile yazıldı? detayları iletirseniz yardımcı olayım. ancak anydesk veya tw üzerinden çalışmak pek mantıklı değil.
Eklemeyi unutmuşum , r10 ticaret ve üyelik durumuna bağlı olarak tw veya andydesk diye ekledim , PHP olarak yazdırılmıştır.