Diziyi bitirince bende boşluğa düştüm bir daha mı böyle dizi bulamadım. Çok çok güzeldi ama sonu kötü bitti ya o hala içimde bir acı
Ben hala arıyorum onun gibi bir dizi. Bir daha nerde seelieler, kurtadamlar, vampirler, gölge avcıları, iblisler, edom, büyücüler ve daha nicelerini bulabilirim bilmiyorum : (. Eşsiz bir dizi.