gokalpcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak başımdan geçenleri aktarıyorum. Kullanmayacağım bir hizmet iadesini yapmak istersniz iban paylaşabilirim. Fakat konuyu silmeyeceğim.
Merhaba, iade için ticket oluşturun konuyu sildirip,sildirmemek en doğal hakkınızdır.
saygılarımızla

Edit : Ücret iadesi tarafınıza geçilmiştir.