Genel olarak başımdan geçenleri aktarıyorum. Kullanmayacağım bir hizmet iadesini yapmak istersniz iban paylaşabilirim. Fakat konuyu silmeyeceğim.
Merhaba, iade için ticket oluşturun konuyu sildirip,sildirmemek en doğal hakkınızdır.
saygılarımızla
Edit : Ücret iadesi tarafınıza geçilmiştir.