Genel olarak başımdan geçenleri aktarıyorum. Kullanmayacağım bir hizmet iadesini yapmak istersniz iban paylaşabilirim. Fakat konuyu silmeyeceğim.
Merhaba,
Tekrar belirttim gibi memnun değilseniz Server2 sunucumuza transferini isteyebilirsiniz. Tüm sistemlerimizde SSD disk alt yapısı , Litespeed web server , Cloudlinux kullanılmaktadır. En son ödediğiniz ücret size sıkıntı yaratıyor ise ticket açarak iban iletmeniz durumunda iadenizi geçelim yedekleme tarafımızca karşılanılabilir. Burada amacımız konuyu uzatmamak ve tatlıya bağlamak
Saygılarımızla