Genel olarak başımdan geçenleri aktarıyorum. Kullanmayacağım bir hizmet iadesini yapmak istersniz iban paylaşabilirim. Fakat konuyu silmeyeceğim.
HostingDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Tekrar belirttim gibi memnun değilseniz Server2 sunucumuza transferini isteyebilirsiniz. Tüm sistemlerimizde SSD disk alt yapısı , Litespeed web server , Cloudlinux kullanılmaktadır. En son ödediğiniz ücret size sıkıntı yaratıyor ise ticket açarak iban iletmeniz durumunda iadenizi geçelim yedekleme tarafımızca karşılanılabilir. Burada amacımız konuyu uzatmamak ve tatlıya bağlamak
Saygılarımızla