Olayları çarpıttığımız falan yok. İftira falan attığım da yok kendiniz de çok iyi biliyorsunuz. Yedek almamak bizim hatamızdı diye söyledik zaten. Ödeme yaptığım takdirde askıya alınmış olan hesabın açılması farklı bir şey, müşteri memnuniyeti açısından yedeklere dönülüp sunulması farklı bir şey. Yavaşlık konusunda şikayetci olmamıza rağmen de herhangibir aksiyon alınmadı ve cidden yavaş. Dediğiniz gibi kimse her hizmetten memnun kalamaz, ben burada kendi başımdan geçenleri anlatıyorum.
Merhaba,
Tekrar belirttim gibi memnun değilseniz Server2 sunucumuza transferini isteyebilirsiniz. Tüm sistemlerimizde SSD disk alt yapısı , Litespeed web server , Cloudlinux kullanılmaktadır. En son ödediğiniz ücret size sıkıntı yaratıyor ise ticket açarak iban iletmeniz durumunda iadenizi geçelim yedekleme tarafımızca karşılanılabilir. Burada amacımız konuyu uzatmamak ve tatlıya bağlamak
Saygılarımızla