Olayları çarpıttığımız falan yok. İftira falan attığım da yok kendiniz de çok iyi biliyorsunuz. Yedek almamak bizim hatamızdı diye söyledik zaten. Ödeme yaptığım takdirde askıya alınmış olan hesabın açılması farklı bir şey, müşteri memnuniyeti açısından yedeklere dönülüp sunulması farklı bir şey. Yavaşlık konusunda şikayetci olmamıza rağmen de herhangibir aksiyon alınmadı ve cidden yavaş. Dediğiniz gibi kimse her hizmetten memnun kalamaz, ben burada kendi başımdan geçenleri anlatıyorum.
Merhaba,
Olayları çarpıtmayın.Hem suçlusunuz hem güçlü yedeğinizi almanız sizin sorumluluğunuzda erken alabilirdiniz. Herkes hizmetten memnun olacak diye bir kaide yok. Dilerseniz süre sonu uzatmayabilirsiniz. Sizlere yedekler sunulmuş yardımcı olunmuş siz bunlara rağmen şikayet için şikayet açıyorsunuz.. S1 sunucumuzda yavaşlık yaşayan müşterilerimizi isteği doğrultusunda S2 sunucumuza alıyoruz tek bir sunucumuz yok böylelikle fazla sık boğaz olmadan web siteleri çalışıyor.. Ek olarak devir işlemleri bizim tarafımızda gözükmüyor hesap devride ayrıca bir yasak.. Şunuda eklemeden geçmeyelim hizmetimiz yavaş değil illaki memnun olmayan müşteri bu konuda 7/24 desteğimiz mevcut.
Saygılarımızla