*Dün görüşmede "Hesap silinme işlemleri ekipler tarafından hızlıca gerçekleşirken" şimdi otomasyon tarafından otomatik oldu.
*Hesap 2 yıldır kullanılması konusuna da cevap verdik. İşi bırakan bir arkadaşımızın sitelerini devraldığımız için onun hesabı üzerinden kullanmaya devam ettik.Yoksa 2 yıl değil 1 ay bile kullanılacak bir hizmet değil.Sıtelerimizin büyük çoğunluğu başka firmalardaki reseler ve vdslerde.
*Küfür edilmedi ancak saygısızca söylemlerde bulunuldu, hiç bir şekilde saygısızlık veya kışkırtma yapmamama rağmen senli benli diyolağa girerek "Benim ağzımı bozdurma"şeklinde söylemlerde bulundular. Sonunda yapılan bedduanın zaten açıklaması dahi olamaz.
*Kurumsallıktan uzaklar.