Konu
Hangi telefonu almalıyım?
06-10-2020, 11:27:05
#3
xparadox
Bende realme 6 yı düşünüyorum .Xiaomiye kıyasla özellik olarak daha iyi duruyor(Tr garantili aynı fiyat bandında olanlara kıyasla).. Aldınız mı acaba? ya da kullanan arkadaşlar var mı?