Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ilan-panosu/2320...ara-satis.html
30TL gayet ilgili bir beyefendi. Daha yeni 2 adet aldım. Öyle bir piyasası var ki biri 10 liraya biri 100 liraya satıyor anlamadım
Teşekkürler hocam bir sorayım. Daha önce onay alıyordum ama ios restore yaparken vs sıkıntı oluyor sürekli numara değişiyor.