https://www.r10.net/ilan-panosu/2320...ara-satis.html
30TL gayet ilgili bir beyefendi. Daha yeni 2 adet aldım. Öyle bir piyasası var ki biri 10 liraya biri 100 liraya satıyor anlamadım