Hosting Dünyam üzerinden şahsi telefonla iletişime geçtiler. Öncelikle normal bir şekilde konuya girip müşteri memnuniyetine önem verdiklerinden bahsettiler. Hesabıma, açtığım konuyu silmem karşılığında bakiye yüklemek istediklerini belirttiler. Bende böyle bir şey talep etmediğimi belirterek teşekkür ettim. Arkasından sesini yükselterek saygısızca konuşmalara başladı. Niyetim firmayı kötülemek, karalamak veya kendisinin belirttiği üzere R10 hesabını kapattırmak değil (zaten hesap kullanıcı adından da şikayetçi olmadım). Hosting dünyamdan reseller alacak kullanıcıları bilgilendirmek istediğimi belirttim. Daha sonra uzunca bir beddua ederek kapattı.
*Abonelik sürem bittikten sonra yedeklerin silinmiş, geri dönemeyecek olması durumunda hata ve sorumluluk bana ait olduğunu biliyorum. Başka firmalardan da reseller hizmeti alıyoruz.
*Reseller hesaplarına zaten tutupta çok trafik alan veya e-ticaret sitelerini yüklemiyoruz.
*Problemleri çözmek yerine üzerine örtmeye çalışmak müşteri memnuniyeti değildir, göz boyamaktır.