Superbox'ların son 6-7 aylık süreçte genel sıkıntısı sosyal medya platformlarında veri yavaşlaması ve kısmı kısıtlamalardı. Sanırım ilk mac ban sıkıntısını sizde gördüm.
Bende superbox kullanıyorum ama iyice sistemin *oku çıkmış durumda. son 4 aylık taahhüt sürecim bitince direkt kapatıcam.