Merhabalar Herkese İyi Haftalar,
Öncelikle Iphone 8 Kullanıyorum sarjıyla ilgili inanılmaz sorun yaşamaya başladım günde 3 defa takar oldum.Şu aşamada telefon değiştiremiyorum fakat batarya araştırayım dedim Deji marka gördüm fiyatı uygun geldi iyi yorum yapanda var kötüde aramızda kullananlar varmı alınır mı ? Birde kendim takabilirmiyim set olarak gönderiyolarmış sanırım.Bilgisi olanlar yardımcı olursa cok memnun olurum.
kullanmıyorum ama takip ediyorum sürekli facede gruplarda kendiniz takabilirsiniz aparatı gönderiyorlar malzeme olarak takmanız için gayet kullanışlı memnunlar