Konu
Güvenlik Kamerasından Anlayan Var mı?
05-10-2020, 01:19:05
#3
tehlike2
Kayıt cihazı çelik kasanın içinde demişsin. Hava almıyorsa ve içerisi ısınıyorsa da belki sorun olabilir.