Apiyi de sadece sizden mi alıyoruz?
Apiden çekilen servislerden sadece istediğimizi ekleyip istediğimiz açıklamayı girebiliyor muyuz?
Ödeme Yönteminde shopier veya weepay entegre edili mi?