​​​​
KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zaten sadece yazılımı bitirene kadar test için kullanacaktım ondan sordum biliyorum üyelik olmadan para alınmadığnı
Hocam bu paytr entegrasyonu zor birşey mi bende 150₺ istediler entegre icint kabul etmedim