KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zaten sadece yazılımı bitirene kadar test için kullanacaktım ondan sordum biliyorum üyelik olmadan para alınmadığnı
tmm o zaman. kusura bakma.

fakat önceden test api için de bir user vs. veriyorlardı. sanırım. yanlış hatırlamıyorsam.
değişmediyse.