Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işler evli biri olarak şunu diyebilirim birikim için çok geç kaldınız.
Allah razı olsun hocam, Allah eşinizle mutlu yıllar nasip etsin. Evet biraz geç kaldım düşük ücretlerle sigortalı bir işim olsun diye uzun süre farklı şirketlerde çalıştım fakat çevremdeki bir çok kişi evden çalışarak daha fazla kazanabileceğimi söyledi bakalım hayırlısıyla rabbim bir kapı açar inşallah.