Bu kesin bilgi mi?
Çünkü haber sitelerinde ve hattâ sigorta sitelerinin bloklarında bile dolandıra dolandıraa yazılmış Ne olduğunu anlamıyorum.
Yani kimse kesin demiyor. Muhasebecim kesin dedi ama ilk Arabayı sattığın anda başlar dedi süre bazı devlet görevlisi burada kafasına göre işlem yapabiliyor Muş..
evet.
lakin şöyle birşey var.
bizim devlette vergilendirme sistemi biraz geriden geliyor/ağır işliyor.
yani 1 yıl içinde 10 araba alıp satabilirsiniz ama vergi gelmeyebilir.
ertesi sene bir vergi memurundan telefon alırsınız.
vergi dairesine davet ederler.
sen şu kadar araç alıp satmışsın neden vergini vermemişsin derler.
bide gecikme faizi yazarlar üzerine.
sonra uğraş dur...