Bir sınır mı varmış ?
Ulaşım hakkı anayasal güvencelere bağlanmıştır. Bu nedenle herhangi bir sınır olacağını zannetmiyorum.
valla hocam ben vergisel olayını düşünüyorum tabii ki 10 tane dağıtan devlet bir şey söylemez. Ama nihayetinde vergi çıkartır. Ben de hayatımda ilk defa biraz gelir elde etmek için birkaç tane aldım satıyorum.