2.el alınca büyük ihtimal pişman olacaksın. Çok az kişi iyi araca rast geliyor. Sıfırı zorla. Elinde iyi para var. Bu paraya sıfır almak zor olmaz. Millet tek ayak üstünde 40 yalan atıyor. Ekspertiz raporlarına bile güven olmuyor.
Bir aydır araba alıp satıp ekmeğim kaynasın diye uğraşıyorum.
20 kadar arabayı kontrole gittim 2 tane aldım.
Herkes yalancı, nasıl para kazanmak için böyle yalan söylüyor insanlar anlamıyorum.
İlk aldığım araçta adamın attığı ve yakaladığım yalanları şöyle bir kenara konu açsam vallahi şok olursunuz. Her arabada bir tecrübe edindim.
Yani ben emlakçılık yaptım normalde benim işimdeki insanları yalancı derler bu sektör çok ayrı imiş...