Hocam ortalama fiyatı 1$ demişsinizde, 24.99$ tüm firmalarda. Ayrıca konular yasak derken anlamadım, nasıl yasak?
Hocam yasak olayını karıştırmışım kusura bakmayın. Bundan 2 ay öncd 1$ a alıyordum fakat kampanya bitmiş şuanda who is privercy ile 6$ isterseniz siteyi atabilirim pm yolu ile