BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Ağustos ayı sonu ve Eylül ayında bir çok dalgalanmaya şahit olduk. Spam siteler ve eksi tarihli yazılar sıralamada yer aldı. Webmaster forumlarında her gün Google'a beddua seansları düzenliyor bu yüzden. Genel olarak bir çekirdek güncellemesi beklerken adam her şey iyiydi diyor. Yani güncelleme beklentimiz vardı o da olmayacak sanki
Desenize google gene kendi borusunu öttürme çabasında. Kurmuş devletini kendi kuralları ile oynuyor. Tekel olmasından dolayı bu kadar rahat davranıyor olsa gerek. Ama inşallah, umarım en kısa süre içerisinde güçlü ve kullanışlı bir rakip çıkarda rekabetten google'da yaptığı hataları görmeye başlar