Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 7 gündür annemde sadece halsizlik vardı ve bizde hastaneye götürdük hemen akşamına birşey yok diyerek bizi gönderdiler ve 2 gün sonra yine aynı rahatsızlıktan gittik yine birşeyi yok iğne yaptılar ve evimize geldik.
Artık aynı rahatsızlık olunca dün güç bela Anneme ve bana covid-19 testi yapıldı ve sonuçlarımız malesef pozitif çıktı.
Arkadaşlar 14 günlük karantina sürecine gireceğiz, bizi 2 defa birşeyiniz yok diyerek bizi evimize gönderen o kişiler hakkında ise şikayetlerimizi cimer yoluyla bildirdik. Bu durumda 14 günlük karantina sürecinde benden hizmet alan arkadaşların bütün işlmleri devam edecektir ve hiç bir kesintiye yada mağduriyete uğramayacaklardır bilgilendirmek istedim arkadaşlar.
Geç dönüşler olabilir ama yinede kimseyi cevapsız bırakmayacağım elimden geldiğince.