Ben şuna çok şaşıyorum

bir sıra r10 modaydı uygulamacılar vardı adsense şu kadar kazanıyoruz bu kadar kazanıyoruz

ingilizce siteler kuruyoruz şu kadar kazanıyoruz bu kazanıyoruz sonra bunları hizmete döküyorlardı

şu paket bu paket diye

yahu kelin ilacı olsa kendi başına sürer madem o kazanıyor sana söyler mi

sonra bunlara para kaptıyorlardı ama ne paralar sorsan para kaptırana parası yok cebinde

10 bin liramı dersin 25 bin lira mı dersin

news kayıtlı site projeleri

bayadır kayıp oldular

şimdi son bomba instagram oldu