Ben şuna çok şaşıyorum
bir sıra r10 modaydı uygulamacılar vardı adsense şu kadar kazanıyoruz bu kadar kazanıyoruz
ingilizce siteler kuruyoruz şu kadar kazanıyoruz bu kazanıyoruz sonra bunları hizmete döküyorlardı
şu paket bu paket diye
yahu kelin ilacı olsa kendi başına sürer madem o kazanıyor sana söyler mi
sonra bunlara para kaptıyorlardı ama ne paralar sorsan para kaptırana parası yok cebinde
10 bin liramı dersin 25 bin lira mı dersin
news kayıtlı site projeleri
bayadır kayıp oldular
şimdi son bomba instagram oldu