zeykitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öyle diyorsa kullanılmıyordur, biraz daha bekleyin kullanıma açıyorlar galiba
Türkyede kulananlar var ama küçüğünden büyüğüne çok kullanıcı var. Mutlaka var bir yolu bakalım çözeceğiz umarım