Merhaba arkadaşlar;
Bütçeme uygun araç arayışındayım.
Tofaş grubu istemiyorum, başımı ağrıtmayacak bir araç olsun istiyorum.
Boya takıntım yok yeterki kasa sağlam oynanmamış olsun. Motor sağlam olsun vs vs çokta anlamıyorum aslında neye bakılır onuda tam bilmiyorum
Satılık aracı veya önerisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Teşekkürler.