Hocam bence burda paylaşmanız iyi olmamış.Ağacı atmamış dikkat ederseniz kendisiyle bir yere götürüyor.Belki de kendi bahçesine falan götürüp ekecektir ama tabii çalması etik olarak hoş davranış değil.Bence adam o ağacın size ait olduğunu anlamadığından almışdır.Yani direk kendi çıkmış gibi görmüşdür