Yaşından, başından, kelinden utanmayan bir hırsız kapımızın önündeki çam fidanını kökünden sökerek çalmış. Çoluk çocuk sandık önce ama videoyu izleyince arsız koca bir sözde adam çıktı. Tü senin yaşına başına!
Hayır o çam kuruyacak ve çöpe atacak! Bir işine yaramayacağı gibi çam fidanını da katletti!
Edit: Yorumlardan dolayı bir not ekleyeyim. Videoda hırsız dayı kapıya bakarak yürüyor. Kapıdan birinin geldiğini fark ediyor ve tedirgin şekilde hızlanıyor. Yani hırsız dayı herşeyin farkında.
Diğer bir konu: İyi niyetle çaldığını düşünelim ki, böyle bir niyet olmaz. Bu fidan başka yerde tutmaz arkadaşlar! Fidan telef oldu. Neresinden bakarsanız bakın durum rezalet!