Konu
R10 Online Soccer Manager (OSM) Ligi
03-10-2020, 12:17:59
#82
altuncem
Lig bayağı keyifliydi. Elinize sağlık arkadaşlar.
@
Farzen
; Hocam ile çok rekabet edemedik ama olsun. ligi domine eden
@
Farzen
; hocama karşı 1G 1B alıp 2.lik bitirmek de yeter bana 😀 tebrik ederim. Umarım devam ederiz