Geçen gün aynı muhabbetten Google Cloud'tan 46 tl çekildi hesaptan ki hesabı kullanmayalı en az 7 ay oluyor. 7 ay önce de projeleri tamamen durdurmuştum ve silmiştim. Fakat Storage kullanımından 46 tl çekmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm bi ayrıcalık yapıcaz diyip silicekler borcu arada mail alıyorum. Bu tür servislerde çok dikkatli olmak lazım iş bitince komple hesabı dönüşümsüz kapatmak lazım. Ben kullandıkça öde de yapmamıştım hesaba tanımlı 300 dolar krediyi kullanıyordum. Adamlar haklı, kontrollü olmak lazım.