Koronayı ağır geçiren gençlerin çoğu sizin gibi düşündü, şundandır, yel almışımdır, camdan rüzgar esmiştir, griptir, iki ıhlamur içerim geçer vss. Korona varsa ve ilerlemişse ciğerlerde tahribata yol açar vakit geçtikçe..
Testten korkmayın, hastahanede muayneden korkmayın, Karantinaya alınmazsınız. Bugün test olsa yarın sonucu çıkar, diyelimki korona değil soğuk algınlığı, doktor zaten anlar bunu, ona göre ilaç verir. Üstelik sizinki boğaz ağrısı ateş vss ilaçsız geçmez muhtemelen. Bence vakit erken hastaneye gidin ilacınızı alın , şuanda başlayacağınız ilaç pazartesiye sizi toparlar.