Merhaba arkadaşlar, dün başlayan şiddetli bir soğuk algınlığı var. Ateş, öksürük, boğaz ağrısı yok sadece üst solunum yolu enfeksiyonu şeklinde burun akıntısı, geniz akıntısı, burunda yanma-sızlama, hapşurma ve halsizlik.
Pazartesi çok önemli bir iş görüşmem var mutlaka gitmem gerekiyor, en hızlı şekilde nasıl toparlayabilirim? Acile gidip iğne veya serum yaptır hızlı toparlarsın deniliyor ama virüs nedeniyle hastaneye gitmeye çekiniyorum. Korona testi kesin yaparlar, karantinaya falan da alabilirler sanırım.
Yüksek ihtimal mevsim geçişinden oldu, havalar birden soğudu burada.