Ergenlik dönemimde sorgulamaktan ve bu tür videolardan çıkamıyordum, aslında simülasyonda mıyız? vs. gibi gerçeklik payı olması bence imkansız olan şeyler insanların psikolojisini kötü yönden etkiliyor. İlluminati gibi uydurma şeyler ayrıca saçmalık bu tarz şeylere inanan dünyayı 2-3 zengin ailenin yönettiğine de inanıyordur. Bilim-Kurgu dizi,filmi izlemek vakit değerlendirmek açısından daha yararlı olur bence.

Yazmak istedim sadece, konuyu açan hocamla bir derdim yok..