vergi dairesinin sistemini kullanıyoruz 60 kuruşa mal oluyor bir fatura. 6 ay sonra siliniyor kapıt veya dijital ortamlarda saklamanız gerekiyor.

diğer birçok firma kendi db üzerinde saklıyor 10 yıl garanti veren de var.


tercih sizin.

tasarım bedeli: kendinize ait eski faturanızın aynısını tasarlıyorlar, gereksiz bence zaten çıktı almayacaksınız.