vergi dairesinin sistemini kullanıyoruz 60 kuruşa mal oluyor bir fatura. 6 ay sonra siliniyor kapıt veya dijital ortamlarda saklamanız gerekiyor.
diğer birçok firma kendi db üzerinde saklıyor 10 yıl garanti veren de var.
tercih sizin.
tasarım bedeli: kendinize ait eski faturanızın aynısını tasarlıyorlar, gereksiz bence zaten çıktı almayacaksınız.