tuncaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl açtığınızı biliyormuyuz HAYIR tabiki ee o zaman bu neyin rezilliği bence konuşma üslubunuza dikkat etmenizde fayda var keza 1 hesapla anlayabileceğiniz şeyler değil keza işi bilen biriyseniz yani kendinize güveniyorsanız zaten 1 tane almazsınız belliki deneme yanılma yöntemiyle bişeyleri öğrenmeye calısıyorsunuz iyi forumlar .
Sitenin hiçbir yerinde telafi yoktur yazmıyor. [Edit: Yazıyormuş]
Ayrıca sizin nasıl açtığınızı bizde bilmiyoruz. 1 hesap için yalan söyleyecek halimiz yok.
iyi ki de 1 tane almışım 10 tane alıp hepsinin kapanmış olmasından iyidir