nefs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce 1 adet alım yaptım. Hesap kapanmış.. Desteğe mesaj attım. Gelen Cevap:

"hocam telafi sistemimiz yoktur malesef.sebenide nasıl açtığınızı bilmediğimiz için suistimal edilebilecek bir konu yüklemeler yapılmadan testlere sokularak yüklenmekte"

Resmen Rezalet...
Nasıl açtığınızı biliyormuyuz HAYIR tabiki ee o zaman bu neyin rezilliği bence konuşma üslubunuza dikkat etmenizde fayda var keza 1 hesapla anlayabileceğiniz şeyler değil keza işi bilen biriyseniz yani kendinize güveniyorsanız zaten 1 tane almazsınız belliki deneme yanılma yöntemiyle bişeyleri öğrenmeye calısıyorsunuz iyi forumlar .