CihanTuran92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimle bir sıkıntınız mı var ? Üslubunuz doğru değil.
Yok efendim sizi tanımam, gelişine yazdım kırdıysam ya da üzdüysem özür dilerim. Kusura bakmayın.