bu ürünü kullandığınız esnada çalarlar hocam.


şaka bi yana çok güzel alet ben de istiyorum böyle bi şey. en güzel özelliği de ölümlü kaza riskinin az olması. bunla birine çarpsan nolcak sanki. ha biri sana çarparsa geçmiş olsun.

edit. bu video sonrası vazgeçtim
https://www.youtube.com/watch?v=yqaQCxqY5Dc
camı yok ufacık bi şey tekeri bile bisiklet tekerinin bi tık üstü.