Merhaba,

Güzel bir hizmete benziyor. Hetzner tarafında kullanımda zorluk çeken epey kullanıcı var. Bir çok kişinin işini görecektir. Eğitime bir de subnet yapılandırması eklerseniz daha verimli olacaktır. Zira kullanıcıların en çok zorlandığı kısım subnettir.

İyi çalışmalar.