Merhaba Arkadaşlar,

Amatör gazetecilik yapıyorum. bütcem 7 bin tl. Bir adet fotograf makinası almayı düşünüyorum. Genelde fotoğraf makinası olarak kullanacağım çok az olmakla beraber basın toplantılarında 30 dakika'ya varan videolar çekeceğim.


Yaptığım araştırmalarda
Fujifilm X-T2, Canon m50 ve Canon 250 arasında kaldım. Sizin öneriniz ne olur.