dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben pes ettim. günde 20 kere siteniz engellendi mailini gönderiyor benimle dalga geçiyor tamam anladık engelledin başın göğe erecek
anladığım kadarı ile domainleri onaylıyorsunuz, domain onaylanınca daha mı iyi oluyor hocam ?