İnsanların siyasete neden bu kadar ilgili olduğunu bi kendinize sorun. Vatandaş olarak insanlar memnuniyetsizliğini belirtiyor.
Memnuniyetsizlik başka, insanların bu dönemde alması gereken tedbirleri almaması nedeni ile bu lanet virüsün artması başka bir konudur.
Az kendimizde arayalım kabahatleri.
Madem siyasi olarak memnun değiller, muhalefet partileri de bilinçli çalışsınlar. Muhalefet partileri iyi çalışmazsa iktidar hep aynı kalır.
Klavyeden sallamakla olmuyor bu işler maalesef.
Bunun sonu kutuplaşmaya varıyor. Birlik olmamız gereken dönemde bu konular ne kadar doğru?