İstifa etmesi yada etmemesi konusuda, bizim düşüncemizin hiç bir önemi yok. Biz bunu düşünmemeliyiz bile. Herkes kendine yakışanı yapar.

Sn.Sağlık Bakanı diyor ki; "Toplumun sağlının yanında, Ulusal çıkarlarımızıda düşünmeliyiz."

Ulusal çıkarlarımızı, bu "HALKA" yalan söyleyerek mi düşünüyorlar.

Yav bu işin vaka şeysi, semptomu olabilir mi ?
Sağlık Bakanımız; NTV'de ki gazeteci kadını konuşturmadı bile, sözünü kesti ya. GAZETECİ, bir tane soru soramadı.


https://twitter.com/ankara_kusu/stat...12962624765954


Test pozitif ise COVİD değilsiniz.
Covid TESTİNİZ Pozitif değil, öldünüz. COVID'den ölmediniz.
Test Pozitif, Semptomların hepsi var, hastanede yatmıyorsunuz. Sorun yok.
Ama test pozitif, semptom var, hastanede yatıyorsunuz= Covid+1

Bunu savunan bir arkadaş varsa, yani tebrik ederim.


Bize gelipte, diğer ülkelerde böyle yapıyor kardeşim demeyin.
İşinize geldiği zaman TÜRK oluyoruz, en doğru, en dürüst biz oluyoruz, işinize geldiği zaman herkes yapıyor ki ne olacak oluyoruz.
Bu iş siyaset üstü bir iş.


edit: Yukarıda ki açıklama ile %99 bende, toplumun sağlığını ve psikolojisini bozuyorum galiba.

"Ey îmân edenler! Allah'tan korkun ve doğru söz söyleyin ki Allah amellerinizi sâlih hâle getirsin ve günahlarınızı bağışlasın..." (el-Ahzâb, 70-71)